Veelgestelde vragen

We doen ons best om je zo volledig mogelijk te informeren over de seminars en webinars die we bij TD SYNNEX Academy aanbieden. Heb je desondanks nog vragen over onze diensten of over een van onze leveranciers, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Hieronder helpen we je alvast op weg met antwoorden op een aantal veelgestelde vragen.

Nee, de inschrijvingen zijn gelinkt aan een persoonlijk account dus iedere deelnemer dient zich apart aan te melden.

Jouw klantnummer kun je vinden op een factuur van TD SYNNEX. Heb je geen factuur bij de hand? Neem dan contact op met het Sales team van TD SYNNEX of bel naar 088 1334 000.

Je kunt jouw registratie zelf annuleren via de TD SYNNEX Academy website. Ga hiervoor naar het event waarvoor je je hebt ingeschreven en klik op de button ‘Schrijf mij uit’. Je ziet meteen jouw gewijzigde status op de website en je ontvangt een bevestiging via mail. Als je jezelf uitschrijft betekent dat automatisch dat de persoon bovenaan de wachtlijst jouw plek inneemt.

Geen probleem, je kunt heel eenvoudig een nieuw wachtwoord opvragen. Klik rechts op de pagina op ‘Inloggen’ en klik vervolgens onder het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’.

Dit betekent dat er al een account geregistreerd is met dit e-mailadres. Je kunt hiervoor een nieuw wachtwoord aanvragen door onder het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken.